četvrtak, 14. svibnja 2009.

MOJA FIRMA

Dan prije firme u petak mi je došao kum i njegova mama. Kum i ja smo išli na ispovijed, a njegova mama je mojoj mami pomogla slagati za sutra. Kada sam došao iz ispovijedi nisam moga naći svoj tekst koji moram izrecitirati u crkvi. Sva sreća kaj sam ja „lumen“, kak me mama nazvala da sam znao svoj tekst napamet. Navečer smo složile sve za subotu: stolove, tanjure, beštek, pladanj… Spavati sam otišao negdje oko 11 sati. Nisam mogao zaspati jer sam bio malo nervozan zbog recitiranja. U subotu sam se probudio rano u 7 sati. Morao sam se obuči prije nego mi je došao kum. Do 8 sam se pripremao s recitacijom pa sam se tek u osam obukao. Kum mi je došao u 8 i 25. Svi smo zajedno doručkovali. Misa je bila u 10 sati. Jedva sam čekao da dođe 10 i 10 jer ću mu to već izrecitirati. Misa nije trajala pre dugo u 10 do 12 smo već bili doma. Sjeli smo ispod jabuke i odmorile se od stajanja. Oko 1 sat su nam počeli dolaziti gosti. U 1 sat je bio ručak. Za ručak je bilo svega i svačega od juhe do odojka. Poslije ručka na stol su bili slasni kolači. Mama je spekla svih sedamnaest vrsti. Oko dva sata je došao Matteo, pa smo se odlučili ići igrati nogomet na igralište. Igrali smo Matteo, Josip, Matija i ja protiv Matijinog kuma i njegovog šogora i mog firmanog i krsnog kuma. Mi smo ih naravno pobijedili skromnih 8 razlike za nas.

Nema komentara:

Objavi komentar